Mina första månader i livet



Jag var absolut inte stor när jag föddes. De andra kändes mycket större än mig. Speciellt de där andra hundarna som bodde på min kennel. Riktigt läskiga typer. Jag försökte att inte göra så mycket väsen av mig. Men på natten då alla sov, då var jag och min kära syster på upptäcksfärd :) Det var så skönt att slippa de andra stojiga typerna! Vi lyckades till och med hitta mat som ingen annan hade hittat. Jag hade ett annat namn på kenneln också, de kallade mig Rhino. Ni kan ju bara tänka er hur det lät på danska..... Här är en bild på mig och min syrra. Jaaa, jag vet!! Det ser ut som jag har två huvuden bara, men hon är en del av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0