Min så kallade dator!


Idag kom matte hem med ett stort flin på läpparna. Efter att ha gett mig mat och sådana saker sa hon åt mig att följa med henne. Oftast när hon säger så brukar det vara att jag ska leta godis, men den här gången var det inte det. Helt plötsligt slängde hon fram sin gamla telefon på golvet och sa glatt: -Vache god! (ja, hon lät så) Sedan såg hon jätteglad ut. Jag tänkte att jag kan ju inte direkt göra henne ledsen.....så jag drog på ett litet leende. Hon trippade glatt ut ur rummet och lämnade mig med min nya så kallade dator! Nog vet jag att det är en windows mobil, meeen jag tror att hon ibland glömmer bort att jag är en hund... Titta på bilden, ser det lätt ut att skriva på den? Ja, om man är hund alltså!

Kommentarer
Postat av: Mrs tax

kom igen ossy.. Blogga på den fina presenten du fått av matte. Alla taxinnor kräver det!!!

2009-01-13 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0