Äntligen har Matte släppt datorn!!

Jag har försökt roffa åt mig datorn nu några dagar, men aldrig lyckats. Matte sitter alltid framför datorn, eller så lägger hon den på konstiga platser som jag inte kommer åt. Jag trodde att jag skulle lyckas igår då jag hittade datorn i soffan. Jag tänkte att det var bäst att lägga sig på den, nu när jag hade chansen. Så jag hoppade upp i soffan i la mig tätt intill datorn. Den var varm och mysig. Riktigt trevlig sak, den där datorn :) Men vad hände då?? Jo, den började frusta å låta konstigt. Den liksom fräste åt mig. Jag blev lite irriterad å gick därifrån. Men idag fick jag äntligen möjlighet igen!! Matte satt och surfade, men så kom det lite folk och hälsade på, så då tog jag chansen :) Jag får se hur mycket jag hinner med idag innan de åker hem. Jag tänkte började med att berätta om vem jag är å sådär, så ni har en chans att hänga med i mitt liv. Jag ska bara leta reda på lite bilder, så jag har något att utgå ifrån :)

Appropå det här med datorer, för några veckor sedan satt Matte med två bärbara datorer i knät. Jag tänkt -kanon, äntligen har hon förstått att jag behöver en egen dator!!. Men vad händer då, jo hon tar med sig den och ger bort den till Gun. Tala om att jag blev besviken :( I och för sig var det en rätt stor dator, jag skulle vilja ha en liten som jag kan ha med mig var jag än går. Jag ska önska mig en sådan i födelsedagspresent.

Kommentarer
Postat av: Janne

Härligt Ossy. Det här har jag väntat på. Din blogg sparas på studs i favoriter. Hoppas Matte låter dig blogga ofta!!!

2009-01-11 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0